بیماری زونا ابله مرغان Things To Know Before You Buy

Wiki Article

When in large teams of people, you might be concerned that Other folks will decide the things you say or the best way you gown or behave. You may stroll into a celebration by yourself and Feel, “Everyone is questioning why I’m on your own.”

Even a happy event, like a marriage, can make a style of anxiety that delivers out paranoid ideas together with the joy.

التهاب مغز و نخاع و افزایش خطر سکته مغزی، انسفالیت و مننژیت

اضطراب اجتماعی چیست؟ علائم و روش های افزایش + فایل صوتی دی ۱۳, ۱۳۹۸

به عنوان مثال، محققان شواهدی از زونا در سیستم گوارشی یافته‌اند که می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد دستگاه گوارش و شریان‌های مغز شود که ممکن است خطر سکته مغزی و جنون را افزایش دهد. ​

زونا معمولا بین ۲ تا ۶ هفته طول می‌کشد. اکثر مردم فقط یک بار به این بیماری مبتلا می‌شوند، اما این احتمال وجود دارد که ۲ یا چند بار به آن دچار شوید.

اگر اینگونه باشد، شما و نوزادتان در معرض خطر این بیماری قرار نخواهید داشت.

برای مثال کسی که دچار این توهم شده‌است که یک شخصیت مهم سیاسی یا ادبی است، می‌تواند در دسته مبتلایان به پارانویای مطلق بگنجد.

باید به پزشک خود بگویید که قبل از تزریق ایمونوگلوبولین یا هر تزریق مواد دیگری باردار هستید. خواه در اوایل بارداری باشد یا به تاریخ زایمان نزدیک باشد. باید مراقب تمام داروها، مکمل‌ها و مواد غذایی که وارد بدنتان می‌شوند، باشید.

به‌علاوه، علائم آن می‌تواند در صورت، چشم، دهان و گوش هم ظاهر شود یا روی بعضی از اندام‌های داخلی تأثیر بگذارد.

معانی ضمنی و پنهان در اظهارات یا نگاه های معمولی دیگران می خوانند.

بسیاری از حکام مستبد، به پارانویا مبتلا بوده‌اند. برای مثال استالین نمونه بارزی از شخص پارانویا بوده‌است. با اینکه استالین دائماً دچار توهم توطئه علیه خودش بود، این مورد می‌تواند سؤال خوبی را به وجود بیاورد. استالین، در واقع دشمنان زیاد داشت اما در عین حال دچار توهم توطئه هم بود و فکر می‌کرد اطرافیانش دائماً مشغول دسیسه چینی علیه او هستند.

آتوسا در تعداد دفعات نرمال رابطه جنسی: تحقیقات چه می گوید؟

عوارض به ندرت رخ می‌دهند. البته احتمال بروز آن‌ها درمان زونا در خانه در افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر است. عوارض احتمالی زونا عبارتند از:

Report this wiki page